Ja Robi. Tud za posluĹĄanje je potrebna kilometrina. Verzija je odlična. Pa tudi kar zahtevna, zanimiva in razgibana. Začetek tudi potrjuje, da akordi gredo točno tako kot so bli predstavljeni. Pravzaprav se podobni akordi vrstijo tudi v originalni verziji samo so igrani na el. kitaro in brez bas strun, saj v orig. posnetku nisdo potrebni, ker jih igra bas kitara. Sem skoraj prepričan, da se jo bom lotil takoj ko najdem čas.
Š ele zdaj sem se potrudil in našel ter poslušal tole akustično NaZdravje verzijo. Na prvo žogo se pa kr z Robijem strinjam, ko pravi da nekaj tu manjka... A meni se zdi da je tisto kar manjka bolj na njeni strani, ker kitarist je odličen; šepa pa vokal. Nekak nima prave globine in zamaha (čeprav mislim da je celo malce prehiter tempo) in tud z intonacijo je nekaj problemov. Proti koncu pa steče in je veliko bolje. Vsekakor se strinjam da je zahtevna verzija.
Res je malo prehitro in zato se je tudi vokal izgubil v prehitrem zlogovanju. Je pa zanimiva izvedba s prehodnimi akordi. Kitara na trenutke uide iz šlager stila v jazz. Najbrž bi bila boljša izvedba, če bi bilo odigrano še počasneje, kot je v orkestralni verziji.
Ja v živo je seveda čisto drugače kot v studiju. Prepričan sem da se tudi nista dobro slišala, pol pa še folk s tistim ploskanjem mimo, čist pokvari ritem pa tempo pa filing. Kdor še tega ni probal ne more verjet kako lahko folk z netočnim ploskanjem pokvari komad. Tisto publično ploskanje pride v poštev samo pri res udarnih hitrejših komadih, kjer itak nimajo kaj zgrešit, ampak tile naš?i kekci ploskajo v takihle oddajah zraven vsake balade. Ja mal si je pa Bilbi sama kriva ker je začela tolčt zraven. Mogoče tale ritmika res mal zmoti, drugače mi je pa zelo všeč.
Pozdravljeni Takole sem jaz sliĹĄal tole verzijo vijolic. Verjetno ĹĄe bom s časom kaj sliĹĄal drugače, ampak prvi vtis oz. sluh je tale: Code: HVALA ZA VIJOLICE â BILBI ------------------------------------------- INTRO: E7 Am7 E7 Am7 TA TVOJA Ĺ˝ENA MI JE Ĺ˝E PRIJATELJ'CA E7 Am7 NE VEM, čE NE BI JI KAR VSE POVEDALA Dm C G DA SKUPAJ Ĺ MIRAVA ODKAR TVOJ MALI JAN Dm C G V VRTCU JE VSAK DAN. Am7 E7 Am7 KO PRVIč PRIĹ EL SI SKOZâ VRATA NASMEJAN, Am7 E7 Am7 PREVZEL ME JE OBčUTEK â ÂťVSE LAHKO TI DAMÂŤ, A7 Dm C G ZDELO SE MI JE, DA PAč TAKâ SI STRAĹ NO SAM, Dm C G DA RABIĹ NEĹ˝NO DLAN. ------------------------------------------- Am Am(maj7) Am7 Am(maj7) HVALA ZA .......VIJOLICE, Dm Dm(maj7) Dm7 Dm6 TORBE, čEVLJE, ...VRTNICE, G* C* G* VSE PARFUME, OGRLICE. Cadd9 KAJ PA TVOJE SRCE? E E7 KAJ PA TVOJE IME? ------------------------------------------- Am Am(maj7) Am7 Am(maj7) HVALA ZA ...... POčITNICE Dm Dm(maj7) Dm7 Dm6 IN PREKRATKE...... VIKENDE, G* C* G VERZE MALâ POCUKRANE. Cadd9 KAJ PA TVOJE SRCE? E E7 KAJ PA TVOJE IME? ------------------------------------------- SOLO: Am Dm G Cadd9 E E7 Am Dm G Cadd9 Asdim Am7 E7 Am7 POSTALA SEM čISTO TA PRAVA LJUBICA, Am7 E7 Am7 KAR DOLGO čASA NISEM SE ZAVEDALA, A7 Dm C G POTEM OBLJUBLJAL SI MI, DA BOĹ JO PUSTIL, Dm C G DA BOĹ SE PRESELIL. Am7 E7 Am7 NE UPAM TI POKAZAT, DA MI JE HUDO, Am7 E7 Am7 KER VSE, KAR PRIMEĹ , HEY, PADE TI IZ ROK, Dm C G KER ZADNJE čASE NIč VEč NISI NASMEJAN, Dm C G Z MENOJ SI ZADRĹ˝AN. ------------------------------------------- Am Am(maj7) Am7 Am(maj7) HVALA ZA .......VIJOLICE, Dm Dm(maj7) Dm7 Dm6 TORBE, čEVLJE, ...VRTNICE, G* C* G VSE PARFUME, OGRLICE. Cadd9 KAJ PA TVOJE SRCE? E E7 KAJ PA TVOJE IME? ------------------------------------------- Am7 (barre) HVALA ZA ...... POčITNICE Dm7 (barre) IN PREKRATKE...... VIKENDE, Fmaj7 Fmaj7(-5) VERZE MALâ ......POCUKRANE. Fmaj7 Dm6(add9) KAJ PA TVOJE ...SRCE? E E7 KAJ PA TVOJE IME? ------------------------------------------- SOLO: Am Dm G Cadd9 E E7 Am Dm G Cadd9 Asdim ------------------------------------------- Am duĹĄeno HVALA ZA .......VIJOLICE, Dm duĹĄeno TORBE, čEVLJE, ...VRTNICE, Fmaj7 Fmaj7(-5) VSE PARFUME, OGRLICE. Cadd9 KAJ PA TVOJE SRCE? E E7 KAJ PA TVOJE IME? ------------------------------------------- Am7 Am7* Am13 Fmaj9 Am7 (barre) HVALA ZA ...... PO...čITNI...CE Dm7 D7sus4 Dm7 (barre) IN PREKRATKE...... VIKENDE, Fmaj7 Fmaj7(-5) VERZE MALâ ......POCUKRANE. Dm6(add9) KAJ PA TVOJE SRCE? E E7 KAJ PA TVOJE IME? ------------------------------------------- Am Am(maj7) Am7 Am(maj7) HVALA ZA .......VIJOLICE, Dm Dm(maj7) Dm7 Dm6 TORBE, čEVLJE, ...VRTNICE, Fmaj7 Fmaj7(-5) VSE PARFUME, OGRLICE. Cadd9 KAJ PA TVOJE SRCE? E E7 KAJ PA TVOJE IME? ------------------------------------------- Am HVALA ZA ...... POčITNICE Dm Dm(maj7) Dm7 Dm6 IN PREKRATKE ......VIKENDE, Fmaj9 G7(-9) VERZE MALâ...... POCUKRANE. Cadd9 KAJ PA TVOJE SRCE? E E7 KAJ PA TVOJE IME? ------------------------------------------- Cadd9 KAJ PA TVOJE ...... SRCE? E E7 KAJ PA TVOJE IME? ------------------------------------------- Am E E7* Am
Pod klobukom ... so tudi gostili Bilbi z akustično spremljavo, kjer hvala bogu ni bilo ploskajočih gledalcev... Meni ta izvedba ĹĄe vedno ne ĹĄtima, pa ne zarad kitare, ampak zarad Bilbi ki je v tej akustični izvedbi po mojem preveč agresivna. Kak bolj neĹžen glasek bi pa fajn sedel... Glejte od 24:29 dalje... Splača se pa pogledat tudi njen naslednji komad, ki pa se mi zdi bolj sede v ta aranĹžma: od 30:37 dalje
Tudi meni ne ĹĄtima lih ta verzija, mogoče malo preveč raztegne besede... Mogoče bi bilo fajn ĹĄe kak inĹĄtrument dodati v vijolice, ker tu je definitivno nekaj premalo ali pa nekaj preveč... Druga pesem je pa čisto druga zgodba, ta mi je pa zelo vĹĄeč... Back vokalistka je tudi odlična...
Hja. Vsako primerjanje studijsko posnetega komada in akustične verzije je nesmiselno. Izvajalci večinoma v svojih akustičnih ali pa koncertnih verzijah namerno improvizirajo, saj s tem doseĹžejo popestritev sicer Ĺže neĹĄtetokrat sliĹĄanih "dolgočasnih" studijskih posnetkov. Akustična verzija Vijolic prav gotovo je zanimiva improvizacija tako vokala kot kitare. Prav tako ni nobena akustična verzija enaka prejĹĄnji, kar je seveda razumljivo. Ĺ˝e če primerjamo prej omenjeni verziji iz "Na zdravje" in Pod klobukom se močno razlikujeta Ĺže v sami kitari. Marko igra kitaro v drugi verziji Ĺže spet drugače, vendar ĹĄe vedno odlično, zanimivo... Zakaj vama je tako vĹĄeč balada za Vijolicami? .... Zato ker ne poznata originalnega studijskega posnetka
Zato ker tudi če nekdo improvizira mora to storiti tako da človeka prepriča in mene nobena od teh dveh verzij ne prepriča, govorim predvsem o vokalu.... Res pa je kaj čem jaz sploh ocenjevat, sploh glede na moje znanje ki je bolj v rdečih ĹĄtevilkah...
Ma ...to je tipično za tiste ki pretiravajo z aranĹžmaji v studiu ...potem v Ĺživo zveni bolj ĹĄvoh. Mislim da bi vsak glasbenik moral v studiu delat tako da v Ĺživo tudi lahko vsaj pribliĹžno doseĹže to kvaliteto.
For-a je v tem, da je Marko tale komad v Ĺživo precej bolj harmonično zakompliciral kot je posnet. Posnetek je dokaj preprosta ringa-raja. , če izvzamemo bas linijo in parih vloĹžkov.
v dolpotegu je že: Hvala za vijolice Hvala za vijolice (tab) Hvala za vijolice - acoustic (kitara: Marko Zaletelj) Hvala za vijolice (gp) Bilbi - Hvala za vijolice