lep pozdrav vsem dobrim vilam najprej se opravičujem ker nevem točnega naslova oz. kako bi navedel izvajalca za tole pesem...poje jo pa Nika Manevski no pa vseeno bi prosil če bi mogoče kdo spisal akorde za to pesem je pa pesem ki je bila posneta za nov slovenski film Gremo mi po svoje in še besedilo pesmi: A sploh kdo ve, kdo je, kam gre in kaj je blo pred tem? Veliki pok, bog, kura, jajc? Ni važno -- je, kar je. Kdor zna letet, čeprav brez kril, ima oblak in grad, star, mlad, ptič, mi?? -- ni važno, kaj, če si sam svoj kralj. Kdor zna, zna, in mi znamo, brez kril, v gradu, spimo, letimo. Vsak je, kar je, kam gre, ne ve, gre pa vsak po svoje, eni peš, drugi leže, tretji pa v troje. Jaz sem, ti si, on, ona je, v ednini in množini, če sva dva, sva brez besed, letiva v dvojini. Kdor zna, zna, in midva znava, brez kril, v gradu, spiva, letiva. Vsak je, kar je, kam gre, ne ve, gre pa vsak po svoje, eni peš, drugi leže, tretji pa v dvoje. hvala že vnaprej
Mitja Vrhovnik Smrekar je podpisan pod musko - vsaj na YouTube, če to še kaj pomeni komu drugemu razen SAZASu ... No ja uvodna kitara in kratka progresija: F Dm Am ... je najbrž tista ki kliče k asociaciji na sodobni nek sodoni rnb... Sam pesmca potem zavije precej po svoje. B in Gm pa Cm...(za visokooktanske akorde prosim špecialiste da takoj povejo preden se blamiram) ... lahko tud kdo drug spiše, čeprav ne tajim da mi je pesmica všeč.
NoMAD, ti kar napiši prvo opcijo, potem bomo pa dopolnjevali in popravljali. Za visokooktanske akorde pa imamo tudi strokovnjaka. lpmondxxi
Mislim, da je tole igrano z kapodastrom na prvem polju. Razni okrasni Fadd9 in A#7M se težje primejo kot Eadd9 in A7M. Do refrena gre po mojem nekako takole: Code: Uvod F Dm Am Am Fadd9 Dm Am7 Am F Dm Am Am F Dm Am Am A#7M Gm Dm Am A# Am Dm C7 Čeprav so imena akordov videti težja, pa je lažje igrat pol tona nižje. E,C#m,G#m Eadd9,G#m7, A7M in H7 Itak so v obeh primerih moli igrani z barre prijemi... lpmondxxi
Sam brez barreja pa jaz ne znam efekta dušenja izvest... in v temle ritemčku je dušenje precej pomembno. Zato bi jaz raje igral običajne kvintakorde in oktane žrtvujem za ritem; razen seveda če si nekoč ne vzamem čas in pesmico naštudiram zares. to seveda ne pomeni da me ne zanimajo Maji in dodane devetke... ampak tole začet z E-durom - razen če ga igraš kot Asliko na sedmem polju je pa greh. Posnetek takole na brzino...
Če dobro poslušaš originalni posnetek je dušenje izvedeno samo na spodnjih strunah. Prvi udarec po basih zveni skoraj čez celo dobo. Š pekuliram, da kitarist duši z desnico...
evo za osnovo: Code: Vsak po svoje Uvod F Dm Am Am Fadd9 Dm Am7 Am F Dm Am A sploh kdo ve, kdo je, kam gre F in kaj je blo pred tem? Dm Am Veliki pok, bog, kura, jajc? A#7M Ni važno -- je, kar je. Gm Dm Kdor zna letet, čeprav brez kril, Am ima oblak in grad, A# Am Dm star, mlad, ptič, miš -- ni važno, kaj, C7 če si sam svoj kralj. F Cm Kdor zna, zna, A# D# in mi znamo, F Cm brez kril, v gradu, A# D# spimo, letimo. S tem, da mi zmanjka prstov pri Fadd9(133213), pri A#7M (x13335) si jih pa zlomim. Če bi igral pol tona nižje bi šlo enostavno: Eadd9 022102 in A7M x02224. lpmondxxi
Si poskusil F9 [1 3 1 2 1 3] Tele devetke itak špila sam v uvodu, bolj kot okraske... in če tole ni klasični primerek "taborniške" pesmice, ki seveda zahteva "taborniške" akorde pol sem bicikl... Bojo pa taborniki vseen morel znat mal več k sam osnovnih sedem akordov za tole Tud za tisti Am7 nisem čist zihr če je ravno mol sedmica...
Mitja je med drugim tudi član skupine Bossa de Novo, na prvi strani Trzalice je bil nekoč pripet njihov komad Selma. F9 pogojno gre, ker itak tistega kritičnega D# ne igraš... Am7 je pa na odprti poziciji zaigran x02213.
Mogoče vama bo v pomoč, malo boljša kvalitate ponetkov, pravzaprav so vse pesmi iz filma http://snd.sc/bYuHHG
Sicer ne vem kje je dobil, ampak prijatelj je ravnokar objavil tole na FB https://docs.google.com/fileview?id...1rz5hwhlNy8vhbVV6iYUeXAH2w4rnZTt3wj0UXD&hl=en Upam da bo kaj pomagalo :lol:
Kolegica ki je bila del snemalne ekipe ki je posnela filmsko glasbo mi ravno rihta vse od tega komada. Besedilo, note, akorde, vse... Tak da ko oz. če dobim lahko tukaj kaj prilimam gor...
Videt je odlično in čist pravilno, vsaj kakor sva do sedaj z mondxxi-om odkrivala. (he he a je F9 ?) Zadeva je sicer krasna za objavt, ampak bi bilo dobro in tudi lepo poizvedet od kod izvira tale PDF, da se vsaj avtorja zapiĹĄe (če Ĺže ne vpraĹĄa za dovoljenje za objavo) Viktor previdevam da bo s tvojega vira nekaj zelo podobnega padlo...
NoMAD F9 ja. Pa Am7 tud v katerega si dvomil. Zapis je malo drugačen od mojega, ker so akordi napisani z nižaji Es=Dis, drugače pa ni razlik razen pri Cm7/Eb in Bb/D, kar nakazuje na igranje drugih root strun... Tale Bb smo že večkrat obdelali. Meni je bolje napisat A# ravno zaradi mešanja z ameriškim sistemom. lpmondxxi Edit: Vidim, da bo počasi zamrlo ugotavljanje akordov. V sosednji temi se sluti, da bo kmalu možno in širokim množicam dostopno orodje na računalniku, ki bo izpisalo točne note in harmonije nekega posnetka. Po drugi strani pa je očitno vedno lažje prit do kopij originalnih not in jih objavljat na spletu. Tiste note, ki so javno pripete na docs. gogle so najbrž nekaj takega, delovna kopija originala. lpmondxxi
Lepo pravično... Vsak po svoje... Vsak ima 1x prav Nakazuje tudi uporabo enega od programov za skladanje glasbe, najverjetneje Sibelius. ker so vsi programi narejeni v ameriškem sistemu seveda nastopa tudi Bb... Kaj če bi začel uporabljat A# in Cb (malo za hec in malo za res) Podvprašanje za kakega znalca v zvezi s Sibeliusom, ki ravno nosi ime finskega skladatelja: A imajo finci sistem Bb in B ali B in H ? Slutim da bomo tole slutnjo še nekaj časa zgolj slutili. Š e posebej ker so/bodo ti programi preobčutljivi in preveč natančni. Namesto enega C7 bodo dodajali še bas root tam, kjer nima nobenega smisla. Poglej si recimo kaj izpiše GP ali pa tux če samo (čisto eksaktno) v notno črtovje zapišeš en random akord. Nikoli ti ne da samo enega akorda, pa četudi vpišeš čist navaden Cdur. Sicer na prvem mestu ugotovi da gre za Cdur, a nato navrže še cel kup možnosti; pa se mu sploh ni treba ubadati s prepoznavo in razločevanjem not. Tu se pa seveda strinjam s tabo in pripominjam da je s tem podobno kot z musko samo in avtorstvom in mp3ji itd... Muska se pač dela na računalniku, oziroma vsak maloresnejši bend si partituro zelo hitro in kmalu spiše v GP in to seveda potuje po netu in včasih (čedalje večkrat - upam) pripluje tudi do nas. Predlagam da spišemo še eno "taborniško" verzijo za v dolpoteg in pa seveda tale PDF-original, če se izkaže da je res to kar ugibamo da je.
Se mi danes ne ljubi več tole, pa pokažem še moje trenutno stanje. Kar se tiče oktanskih akordov se potem od tiste devetke nisem več z njimi bodel... Bolj se mi je šlo za točno nadpisovanje... enivej... Code: F Dm Am F9 Dm Am7 Am F Dm Am A sploh kdo ve, kdo je, kam gre F Dm Am in kaj je blo pred tem? ...Veliki pok, bog, kura, jajc? B Ni važno - je, kar je. Gm Dm Am Kdor zna letet, čeprav brez kril, ima oblak in grad, B Am Dm star, mlad, ptič, miš ni važno, kaj, C7 če si sam svoj kralj. F Cm B D# Kdor zna, zna, ... in mi znamo, F Cm B D# brez kril v gradu, ... spimo, letimo. F Cm B D# spimo, letimo. spimo, letimo. F Dm Am Vsak je, kar je, kam gre, ne ve, F Dm Am gre pa vsak po svoje, eni peš, drugi leže, B tretji pa v troje. Gm Dm Am Jaz sem, ti si, on, ona je, v ednini in množini, B Am Dm če sva dva, sva brez besed, C7 letiva v dvojini. Kdor zna, zna, ... in midva znava, brez kril, v gradu, spiva, letiva. spiva, letiva. spiva, letiva. F Dm Am Vsak je, kar je, kam gre, ne ve, F Dm Am gre pa vsak po svoje, eni peš, drugi leže, B tretji pa v dvoje.
Jutri ali pojutrišnjem pa še Gp datoteko z besedilom melodijo in akordi , pa bo mera polna. lpmondxxi
Heh... Tako ko gledam te akorde vidim da se v osnovi sam nisem kaj dosti zmotil ko sem poskušal (in na koncu malo obupal) . Potem pa zgleda ni potrebe da bi jaz karkoli objavljal. Hvala ti NoMAD
Evo, najbrž bo komu poleg not za vokal prišel prav tudi ritem in akordi na kitari. Kot sem že nekje napisal mislim, da je kitara igrana v originalu z kapodastrom na prvem polju, ker so potem prijemi za nekatere akorde bistveno lažji (Bbmaj7, Cm7/Eb in Bb/D). Vsak po svoje 1