Banks of the Ohio - za tiste ki morebiti ne vedo da Drava teče v Ameriki pod imenom Ohio. Od tega kar si zgoraj napisal pa bi rad videl tvojo verzijo od JULIJA - ALEKSANDER MEŽEK in pa seveda dobrodošel s komentarji in popravki vsega kar je v dolpotegu po tvojem narobe ali nepopolno. Pa še majhen komentar: Dolpoteg je namenjen različnim ljudem ob različnih prilikah. od tega da se da posamezne komade naštudirat z bendom, do tega da si narediš pesmarico in ob tem ko komad (ki ga sicer poznaš a ga nisi še nikoli igral) sproti bereš in igraš iz akordov. Slednje je moj največkrat uporabljen način uporabe. Benda nimam, niti ga nikoli nisem imel in nimam niti ambicije ga imet. Me pa veseli brenkanje in petje. Poleg tega je moje znanje precej omejeno in bojim se da ga remix malce precenjuje... Večine malce zahtevnejših akordov marsikdo ne zna odigrat kar iz prve, kot je to zahteva pri igranju direkt iz pesmarice... Če namreč tam naletim na en G#maj/F# ga bom mirno preskočil saj vesela drušba nima potrpljenja da bi se kitarist učil akorde medtem ko šef šanka naliva vino v kozarce... In če se potem še naniza nekaj dimov, aug, kak sus7 itd... Gremo na naslednjo pesem... To je seveda samo komentar na moje odzivanje na remixove transkripcije. Marsikomu bodo ti maji in alternativni basi prišli še prav, a očitni trenutno ni nikogar na strani ki bi ga to tako zelo tangiralo, da bi se spuščal v debato (žal).... Houg!
Pozdravljen Nomad Takole sem naštudiral Julijo iz enega akustičnega koncerta Aleksandra Mežka v neki kapelici. Upam, da si ne polomiš prstov Tale G#sus4/9- zveni zelo ubijalsko:lol: Meni osebno predstavlja celotno poanto pesmi. Primeš ga pa takole: 564644 Code: Julija - Aleksander Mežek UVOD: H G#m - G#m F# H H G#m F#- H Razpuščeni lasje, G#m F# E skrit obraz med dlani, H C#m7 nežna kakor cvet, G#m G#sus4/9- F#7sus4 F# kot, da komaj šestnajst let ji ...je. H C#m E Julija objokana F#7sus4 H Eadd2 ni ti treba skrivati solza. H C# C#m Solze so kot biseri, F# H-Eadd9 H-Eadd2 bolečina jih rodi. H G#m F#- H Ustne nežno drhte, G#m F# E šepetajo ime, H C#m7 razočaranje G#m G#sus4/9- F#7sus4 F# kakor pelin zagreni .......srce. H C#m E Julija objokana F#7sus4 H H-Eadd2 tudi zate zraste vrtnica. H C# Julija, o Julija, F# G#m E F#7sus4 pusti bolečini, da izlije se na tla. refren 1.. refren 2 refren 1 solze so kot biseri... Ja. Glede tvojega komentarja pa takole. Akorde se je treba naučiti doma ne na fešti. In pol zadeva teče dokaj tekoče. Tako po grlu kot po strunah :lol: Je pa res, da moraš na akordih delati trdo in sistematsko, če hočeš vse te zadeve uporabljati pri igranju na zabavi, pikniku, avtobusu ali kakor koli drugače v družbi. Je pa tako, da se vse stvari da odigrati poenostavljeno vendar dure in mole pa le moraš imeti razčiščene. V obstoječih transkripcijah v dolpotegu namreč opažam, da se pogosto zameša kakšen dur in mol, kar pa zveni zelo zelo fauš. Bom v kratkem objavil transkripcijo, kjer je to tudi razvidno.
Code: Julija - Aleksander Mežek UVOD: H G#m - G#m F# H H G#m F#- H >>> minus (-) Razpuščeni lasje, G#m F# E skrit obraz med dlani, H C#m7 nežna kakor cvet, G#m G#sus4/9- F#7sus4 F# kot, da komaj šestnajst let... ji ...je. H C#m E Julija objokana F#7sus4 H Eadd2 ni ti treba skrivati solza. H C# C#m Solze so kot biseri, F# H-Eadd9 H-Eadd2 bolečina jih rodi. H G#m F#- H Ustne nežno drhte, G#m F# E šepetajo ime, H C#m7 razočaranje G#m G#sus4/9- F#7sus4 F# kakor pelin zagreni .......srce. H C#m E Julija objokana F#7sus4 H H-Eadd2 tudi zate zraste vrtnica. H C# Julija, o Julija, F# G#m E F#7sus4 pusti bolečini, da izlije se na tla. Zanima me uporaba minusa. Enkrat ga porabiš kot oznako za dodano malo nono (9-), drugič pa z njim nakažeš prehod iz enega akorda v drugega? Em aj rajt? Moram spet enkrat se poglobit v teotijo akordov, ker me moti še tisti sleš, ki ga sicer uporabljamo za alternativne base... Mal si kupujem čas, predno si polomim prste Moja verzija Julije je v pesmarici 200 slovenskih in gre takole: Code: D F#m D Hm D F#m Razpuščeni lasje, D Hm skrit obraz med dlani, G F#m Em nežna kakor cvet, Hm C A G F#m kot, da komaj petnajst let ji je .. eeee D Em Julija objokana G A D ni ti treba skrivati solza. E Solze so kot biseri, G A D G D bolečina jih rodi... i...iii D F#m Ustne nežno drhte, D Hm šepetajo ime, G F#m Em razočaranje Hm C A G F#m kakor pelin zagreni srce .. eeee D Em Julija objokana G A D tudi zate zraste vrtnica. E Julija, o Julija, A Hm C A pusti bolečini, da izlije se na tla.
Pozdravljen Pri G#sus4/9- gre za G#7sus4 z zmanjšano devetico, saj je 7sus4-ici dodan A ton, ki da temu akordu tako exsotičen zven. Dobro da si vprašal, ker sem narobe napisal. Pri ostalih gre samo za povezavo med dvema akordoma. Jaz si pač včasih kaj napišem tudi po svoje, da se lažje spomnim.
Torej je to G#7sus/A saj je G#7sus4 = [4 6 4 6 4 4] ti pa mu dodaš spredaj kot prvi ton akorda (na šesti struni) ton A. Rekel bi da dodajanje tonov osnovnim kvintakordom in septakordom pritičejo bolj toni, ki so višje na notnem črtovju oziroma nižje na tab črtovju.
Lahko rečeva, da je G#7sus/A gre za tale akord 564644. Mežek sicer komad igra s kapodastrom kar mu malenkost olajša delo in spremeni intonanco nekaterih akordov, vendar ni večjega odstopanja.
Pozdravljeni Ker nisem našel starega kapodastra, sem seveda danes kupil novega. In glej ga zlomka. Julija pride s kapodastrom fantastična. Je pa kar ena mala potuha tale "kapodastrino" :lol:
Takole gre Julija s kapodastrom na 4 polju: Akorde sem poimenoval kot bi jih dejansko igral brez kapodastra. Prava intonanca akordov je z prejšnji verziji. Tale je sicer malce popiljena, ker se brez kapodastra težko igra v takih legah. Code: JULIJA - ALEKSANDER MEŽEK S KAPODASTROM NA 4 POLJU UVOD: G Dsus2/F# Em Dsus2/F# G G Dsus2/F# Em Dsus2/F# G RAZPUŠ ČENI ... LASJE, Dsus2/F# Em A9sus4 C A9sus4 oooooo SKRIT OBRAZ MED DLANI, G6 Am7 NEŽNA KAKOR CVET, G6 E7sus4/F D Dsus2 KOT, DA KOMAJ Š ESTNAJST LET... JI ...JE. G A9sus4 Am7 A9sus4 C JULIJA OBJOKANA Dsus2 G C-G C 3x2o13 NI TI TREBA SKRIVATI SOLZA. G A Am7 SOLZE SO KOT BISERI, Dsus2 G C-G C-G BOLEČINA JIH RODI. G Dsus2/F# Em Dsus2/F# G USTNE NEŽNO DRHTE, Dsus2/F# Em A9sus4 C Š EPETAJO IME, G6 Am7 RAZOČARANJE G6 E7sus4/F D Dsus2 KAKOR PELIN ZAGRENI .......SRCE. G A9sus4 Am7 A9sus4 C JULIJA OBJOKANA Dsus2 G C-G TUDI ZATE ZRASTE VRTNICA. G A JULIJA, O JULIJA, D Em (C) F Dsus2 D PUSTI BOLEČINI, DA IZLIJE SE NA TLA. A9sus4 oooooo E7sus4/F 12o2oo Dsus2 xxo23o Dsus2/F# 2xo23o G6 32oo3o C 3x2o13 (tam kjer je v kombinaciji z G ...C-G)
Vem da je offtopic ampak, ker sem danes slučajno naletel na tele slikice, sem se spomnil da bi jih še enkrat pokazal MC Ajvar sistem: 1 2 ko ob dveh ponoči nujno rabiš capo
Pozdravljeni V petek sem bil na koncertu Plaveg orkestra v mariborski dvorani Tabor. Sicer malce razočaran nad izvedbo trenutne zasedbe od katere sta originalna "plavca" le ĹĄe LoĹĄa in basist Samir čeremida. Bend nekako nima prave rdeče niti. Za moj okus absolutno pretrda kitara, LoĹĄa preveč puĹĄča publiki da poje sama, nekako ne stopnjujejo napetosti, kot to znajo dobro uigrani bendi. Ampak vseeno malo nostalgije ko na koncu zaigrajo nekaj starih komadov. Suada, Good by teens, Od ročendana pa do ročendana, Sava, Bolje biti pijan nego star in druge. Ob tej priloĹžnosti prilagam mojo transkripcijo Good by teens, ki sem jo izdelal Ĺže davnega leta včeraj pa malce prenovil. Pa ĹĄe vidim, da je ni v dolpotegu. Code: GOOD BYE TEENS - PLAVI ORKESTAR SVAKU TVOJU RIJEč JA VOLIM C MADA NIĹ TA NE RAZUMIJEM Em I NIKAD VIĹ E NEčU MOčI TAKO G KAO Ĺ TO SADA UMIJEM Fm ORKESTAR U PLAVOM SVIRA C JA TE GLEDAM, A OKO NAS MORE Em NEMOJ VIĹ E PRIčATI I PUSTI G NEKA OčI GOVORE Fm G (G A H C D E F) GOOD BYE TEENS,GOOD BYE TEENS Dm C G C Hdim(4) Am G I'LL NEVER BE, OH, NEVER BE THE BOY Fm G C G GOOD BYE TEENS, GOOD BYE TEENS Dm C G C Hdim Am G I'LL NEVER BE, OH, NEVER BE A BOY Fm G C G v refrenu 3x2o1o SOLO: C Em G Fm C Em G Fm G GOOD BYE TEENS,GOOD BYE TEENS Dm C G C Hdim4 Am G I'LL NEVER BE, OH, NEVER BE THE BOY Fm G C G GOOD BYE TEENS, GOOD BYE TEENS Dm C G C Hdim Am G I'LL NEVER BE, OH, NEVER BE A BOY Fm G C WHEN YOU'RE YOUNG ALL JUNKIES FORGET GUNS C WHEN YOU'RE YOUNG ALL PRIMITIVES FORGET KNIFES Em WHEN YOU'RE YOUNG ALL MOTHERS FORGET GIRLS G I'M YOUNG, I'M HAPPY AND I SING, Fm YA, YA, YA, YA C Em G Fm G GOOD BYE TEENS,GOOD BYE TEENS Dm C G C Hdim4 Am G I'LL NEVER BE, OH, NEVER BE THE BOY Fm G C G GOOD BYE TEENS, GOOD BYE TEENS Dm C G C Hdim Am G I'LL NEVER BE, OH, NEVER BE A BOY Fm G C http://sl.wikipedia.org/wiki/Plavi_orkestar
Bom naložil takoj ko utegnem. Tule pa še obljubljena za LiMuBai-a. Code: DRAVSKI MOST - NECA FALK OBLJUBLJAL JE, DA ME BO VZEL C G IN GRADITI MOST ZAČEL, G7 C KI POMENIL BO PROSTOST C7 F IN BO TRDEN KOT DRAVSKI MOST. C G C (F C G C) PROSILA SEM, NAJ GRE Z MENOJ, C G PA ČEPRAV SAMO SE NOCOJ, G7 C TAM NA MOSTU JE PRIZNAL, C7 F DA JE DRUGI LJUBEZEN DAL. C G C (F C G C) NE VEM KAJ MI JE, TAKRAT BILO, C G KO SEM GA PRIJELA ZA ROKO, G7 C ZAKLICAL JE Š E NA POMOČ C7 F IN IZGINIL V TEMNO NOČ. C G C (F C G C) NASLEDNJE JUTRO SO PRIŠ LI C G VSI LJUDJE IN OROžNIKI, G7 C ODPELJALI SO ME TJA, C7 F KJER IZGUBILA SEM MOŽA. C G C (F C G C)
Absolutno! Ko sem pred petimi leti prvič odkril ta forum - takrat star le nekaj dni, je bil moj prvi post namenjen ravno iskanju uporabnih akordov za poletno noč. Tega mojega posta seveda že davno ni več. Tisto kar je sedaj v dolpotegu (upam da si pogledal tja) je končni rezultat tega iskanja. Moja verzija (mislim da je tam še ena od Shemshi in še ena) je kot vedno moj kompromis med tem kaj bi moralo biti in tem kar znam odigrati... En visokooktanski akord na pesem je zame čisto dovolj. Prosim najprej poglej vse tri verzije in če misliš da je tvoja bistveno drugačna, bomo naložili še tvojo. Če pa je razlika le v parih akordih bomo raje popravili eno od obstoječih verzij. Res ne bi rad da imamo tako kot recimo na ultimat-guitar po sedeminšestdeset verzij ene in iste pesmi - pa nobene dobre med njimi. PS če se ne motim je v moji temi med exibicionisti en moj mp3 posnetek moje verzije - posneto kak mesec nazaj. http://www.trzalica.com/forum/showthread.php?t=4914&p=64342#post64342
Pozdravljen Nomad Bom svojo verzijo objavil najprej tule. Sem jo naredil včeraj in priznam, da sem se kar dolgo mučil z njo. Je pa problem, ker vse delam "na roke", saj nimam nobenega programa s katerim bi si vsaj malo pomagal, pa še kar na čisto navadnih računalniških zvočnikih sem poslušal posnetek iz youtube. Predvsem bi potreboval kakšen transcribe, da bi lažje izločil bas linijo in določil točne osnove pri dim akordih (saj vemo, da je en in isti dim lahko 4x drugačen). Ker je verzija še "mlada" jo bom še malce preveril preden jo damo na dolpoteg. [TAB] Izvajalec: ................... Marjana Držaj Skladba: ..................... Poletna noč (1964) Glasba in aranžma............. Mojmir Sepe Besedilo...................... Elza Budau Transkripcijo izdelal po zvočnem zapisu........ Roman Gril (Remix) Kontakt........................................ diskus@triera.net Vrsta transkripcije ........................... Besedilo z akordi ================================================================================ G# Poletna noč C# G# G#7 bila je najin dom, C# Ddim(4) vse stene iz dreves, G# F7 za strop nebo. Bm C#dim(3) Preproga travnih bilk, G#+ Fm zvezd nebroj za luč. G#dim(4) B Brez strehe, ...brez zidov B7 Bm7 Cdim(2) D#7 mladim je to......plo. G# Poletna noč, C# G# G#7 ljubezni spev šepet, C# Ddim(4) sij čustev, žar strasti, G# F7 vse mine, vse. Bm C#dim(3) Ostane pest spoznanj G#+ Fm C#m in prgišče sanj G# D#7 spominov sto G# za stare dni. -------------------------------------------- Dm7 G#7 C#maj7 Pridi kdaj pome ... z ognjem v očeh, C# G7sus4 G bova ljubila se vso noč Cm G7sus4 Bm D# Po pogled .... in nasmeh ... in polju...b. -------------------------------------------- G# Vsak zase zdaj C# G# G#7 živiva, sre...čna sva, C# Ddim(4) samo na videz kdaj G# G#7 kot vsi ljudje. C# C7 Mlada kot prej Fm Edim(3) ne bova več, G# D#7 vse dam, vse dam G# za eno ..... noč. -------------------------------------------- Dm7 G#7 C#maj7 Pridi kdaj pome ... z ognjem v očeh, c# G7sus4 G bova ljubila se vso noč Cm G7sus4 Bm D# Po pogled .... in nasmeh ... in polju...b. -------------------------------------------- G# Vsak zase zdaj C# G# G#7 živiva, sre...čna sva, C# Ddim(4) samo na videz kdaj G# G#7 kot vsi ljudje. C# C7 Mlada kot prej Fm Edim(2) ne bova več, G# Ddim(4) vse dam, vse dam G# Ddim(4) za eno ..... noč. G# D#7 G# za eno ..... noč poletno noč. AKORDI: Ddim(4) xx3434 Edim(2) xx1212 C#dim(3) xx2323 C#maj7 446564 D#7 xx1323 Cdim(2) xx1212 G7sus4 353533 G#+ xx6554 [/TAB]